2012 – הרכבים שאהבנו שאהבתם חלק א'

השנה 2012 עברה חלפה לה והנה 2013 כבר כאן במלוא המרץ. שוק הרכב דוהר קדימה, וחודש ינואר שעבר זה מכבר היה אחד החודשים החזקים במכירות ששוק הרכב ידע מזה זמן רב, וכולנו תקווה לשנה מוצלחת לנו ולכם.

בפוסט הזה אני רוצה לסקור את הרכבים שאתם חיפשתם אצלנו ב"אודיסי" במהלך 2012, הרכבים שנהנו אצלנו מהביקוש והעניין שלכם וקצת לגעת בסיבות שהופכות אותם לכאלה מוצלחים בעיניכם.

מלכת המלכות

אז נתחיל בגדולה מכולן – מלכת המלכות – טויוטה קאמרי היברידית! כמות הפניות שמגיעות אלינו מידי יום על הרכב הזה באמת מעוררת התפעלות וקל להבין למה. אני לא יכול לחושב על רכב היום שהוא תמורה טובה יותר למחיר מהקאמרי היברידית. מהנדסי טויוטה הצליחו להביא את הרכב לרמת פליטה כה נמוכה שהרכב בשנת 2012 נכנס לדרגת זיהום 2 ונהנה ממס של 52% לעומת 115% ו 128% שמקבלים רכבים אחרים ובאותה נשימה ברור לכולם שלא מדובר ברכב "זול" אלה ברכב מנהלים עם כל המשתמע מכך. כשהחלום על רכבים חשמליים הסתבך ביחד עם בטרפלייס נותרה טכנולוגיית ההיבריד המענה היחיד לנהגים שרוצים להוריד את הוצאות הדלק. בקיצור טויוטה קאמרי היבריד היא המלכה שלכם וללא ספק גם שלנו.

3 מתחרות קשות

השמות הבאים פשוט גורמים לנו לחייך – ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס (סלון וקופה) ואאודי A5! ההצעות שניתן למצוא על הרכבים האלה ביבוא אישי הינן פשוט פנטסטיות ומאפשרות לחסוך עשרות אלפי שקלים. במחינה מכאנית כל אחת מאלה היא אגדה מוטורית, רכבים שהם עוצמה, טכנולוגיה ופינוק. במקרה, או לא, כולן גרמניות, אבל זה כנראה מה שאתם אוהבים. ואנחנו? מה אנחנו נגיד לכם? מה שבא לכם! לא נריב איתכם..

המכובדות והנאהבות

הרכבים הבאים שייכים לקטגוריית היוקרה, ועליה כידוע השוק שלנו – היבוא האישי – עושה את לחמו, ובצדק, שכן המחירים על הרכבים הללו בארץ הם פשוט חוצפה. והרכבים הם כמובן – ב.מ.וו סדרה 7 ומרצדס S קלאס! ובאמת מה שנכון לגביי הרכבים שהזכרתי בפסקה הקודמת נכון שבעתיים לשתי ספינות הפאר הללו. המחירים שלהן בארץ ממוקמים הרבה מעבר לגבולות ההיגיון ולכן הלקוחות שלנו יודעים שאצלנו הם יכולים לקבל את כל אלה במחיר הוגן בכל תצורה שרק ירצו.

על רכבים אחרים שמשכו תשומת לב ב2012 ועל מציאות אחרות ביבוא אישי בפוסט הבא שלנו על אותו הנושא. ההמשך, כמו שאומרים, יבוא..

לפוסטים נוספים קראו כאן.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן