ריינג' רובר ספורט – מנועים

המאמר הנוכחי הוא השלישי בסדרה של חמישה מאמרים על המערכות השונות של אחד הרכבים המהוללים בכל הזמנים – הריינג' רובר ספורט! ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי זוכה לביקוש רב בין לקוחותינו ועל כן אנחנו מפרטים עליו כאן מעט. ופעם על מבחר המנועים שיש לריינג' רובר להציע.

V6 חזק וטוב

ריינג' רובר ספורט מוצע בגרסאותיו השונות עם מנוע הדיזל SDV6 בעל 3000 הסמ"ק שמספק 300 כוחות סוס שרק מחכים ללחיצה על הדוושה. המנוע משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. ועוד מילה חשובה על המנוע – הוא בנוי בטכנולוגיית Third generation common rail fuel system, שזה אומר שהארכיטקטורה פנימית שלו בנויה כך שהיא מעניקה אחלה ביצועים תוך התחשבות בצריכת הדלק ופחות פליטת מזהמים. כל הסיפור הזה נותן לרכב הזה צריכת דלק ממוצעת של 13.6 ק"מ לליטר.

V8 סופר-צ'ראג'ד

אחחח, כמה אנחנו אוהבים מילים שמתחילות ב"סופר"! זה בדרך כלל אומר שמדובר ביותר כוח ויש לומר שבלנד רובר לא מאכזבים. המנוע בעל לא פחות מ5000 סמ"ק שמייצרים 510 כוחות סוס זועמים ורועמים. תיבת ההילוכים הינה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. חסכון בדלק זה כמובן לא הצד החזק של החיה הזאת, אבל אם אתה מחפשים את המנוע הזה חסכון בדלק ממילא לא מעניין אותכם. בשני המקרים אגב ההנעה היא 4*4 וההנאה מובטחת. לסיכום הנה מבחן תאוצה של כמה חובבי הגה עשו ל V8 שלנו.

לסיכום

ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי מוצע אצלנו באודיסי – יבוא אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן