ריינג' רובר ספורט (Terrain Response system)

המאמר הנוכחי הוא הרביעי בסדרה של חמישה מאמרים על המערכות השונות של אחד הרכבים המהוללים בכל הזמנים – הריינג' רובר ספורט! ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי זוכה לביקוש רב בין לקוחותינו ועל כן אנחנו מפרטים עליו כאן מעט. והפעם נדבר על מערכת השטח – Terrain Response system.

למה צריך את זה?

אתם זוכרים שבמאמר הראשון בסדרה דיברנו על היחודיית של הריינג' רובר ספורט בהיותו רכב שטח חזק ועביר וגם רכב פנאי יפה, מפנק ונוח בחיי היומיום? הזכרנו כאן שזה שילוב לא פשוט שמחייב יכולות הנדסיות יוצאות מן הכלל. כדי להעמיק בנקודה הזאת אני רוצה להסביר שהרבה מערכות ברכב צריכות להיות מכויילות בצורה שונה מאוד בהתאם לסוג הנסיעה שהולכים לעשות, כך המתלים, ההילוכים, גובה הרכב, תגובות המנוע וגם מערכות עזר שונות צריכות להגיב בצורה מסויימת בנסיעה עירונית רגילה ובצורה אחרת לגמריי בשטח או בכביש חלקלק. מובן שכיול המערכות מחדש בכל פעם זה קצת יותר מידי ואג'ארס לנהג הממוצע ולכן המהנדסים של לנד רובר פיתחו את ה Terrain Response system (דרך אגב, סימן מסחרי רשום)

איך זה עובד?

בקונסולה שליד הנהג יש מספר לחצנים שבאמצעותם ניתן לבחור בין מספר מצבי נהיגה, בהם נהיגה רגילה, שלג, שטח ואחרות, ברגע שבוחרים את אופי הנהיגה הרכב מכייל בעצמו את כל המערכות הדרושות לרמות הנדרשות ולנהג רק נשאר להנות מהדרך. כל כך קל ופשוט שאפילו האחיין בן ה 7 שלכם יסתדר. לסיכום הוספנו סרטון הדגמה נחמד, תהנו.

ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי מוצע אצלנו באודיסי – יבוא אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן