ריינג' רובר ספורט – מה מיוחד בו?

המאמר הנוכחי הוא פתיח לסדרה של חמישה מאמרים על המערכות השונות של אחד הרכבים המהוללים בכל הזמנים – הריינג' רובר ספורט! ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי זוכה לביקוש רב בין לקוחותינו ועל כן אנחנו מפרטים עליו כאן מעט.

מה בין ג'יפ לרכב פנאי?

בואו נתחיל מהאמת, והאמת היא שיש היום לא מעט רכבי שטח טובים, הג'יפ רנגלר הוא דוגמה בולטת וההאמר כמובן, הבעיה איתם היא הספארטאניות שלהם, הם באמת מעולים כרכבי שטח אבל חווית הנסיעה בהם בכל כביש רגיל פשוט לא מתקרבת לנסיעה ברכב פנאי. מהצד השני יש כמובן את רכבי הפנאי המפנקים שיש היום כמעט בכל חברה, הלקסוס RX, או הפורשה קאיין הם דוגמאות מצויינות לכמה מפנק רכב פנאי יכול להיות. הבעיה איתם כמובן היא שבעודם מציעים חווית נהיגה מעולה על הכביש, אסור אפילו לחשוב על לרדת איתם לשטח, הם פשוט לא בנויים להרפתקאות מהסוג הזה. למזלנו יש את הסוג השלישי והמיוחד של רכבי שטח ופנאי שבנויים גם לפינוק שנהיגת כביש וגם למבחני השטח הקשים ביותר ולחברת לנד רובר יש בדיוק את הטופ שיש בקטגוריה הזאת.

לאכול שטח ולעשות את זה יפה

אז מה שמיוחד באמת ברכב פנאי-שטח הזה היא היכולת שלו לתת מענה גם לנוחות הדרושה בחיי היומיום וגם לאתגרים שמציב השטח כשמגיע הזמן לאכול חול ולעשות את זה יפה. למען הסר ספק לא מדובר ברכב שקל לתכנן או לעשות וזה לא פלא שהרכב הזה מגיע עם תג מחיר מכובד, אחרי הכל אתם משלמים פה על שילוב לא פשוט כלל וכלל, לצורך השוואה, המתחרה הגרמני שלו – המרצדס G קלאס הוא ללא ספק אחד הרכבים היקרים בכל קנה מידה.

לסיכום הוספנו משהו לסבר את העין.

ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי מוצע אצלנו באודיסי – יבוא אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן