מבחר דגמי ריינג רובר ספורט ביבוא אישי

המאמר הנוכחי הוא השני בסדרה של חמישה מאמרים על המערכות השונות של אחד הרכבים המהוללים בכל הזמנים – הריינג' רובר ספורט! ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי זוכה לביקוש רב בין לקוחותינו ועל כן אנחנו מפרטים עליו כאן מעט. והפעם גרסאות הרכב שחברת לנד רובר מציעה.

הסנטדרטיות והטובות SE ו HSE

העיצוב והאיבזור הם ללא ספק בין הצדדים החזקים של הרכב המצויין הזה. כבר בגרסת SE הבסיסית יותר אפשר למצוא מושבי עור, מערכת ניווט מבוססת הארד דיסק, רמקולים של הארמן קארדון וחיבוריות USB. ב-HSE יש אפילו מסך עם תצוגה כפולה לנוסע ולנהג ואף יותר רמקולים של הארמן קרדון עם מערכת סראונד מלאה. החל מרמת HSE ניתן למצוא בריינג' רובר ספורט גם את החבילה הדינמאית שכוללת מספר מערכות לשיפור הביצועים כמו גם מצלמת עזר לחניה וכניסה ללא מפתח.

גרסאות הקצה – אוטוביוגרפי ו V8

גרסת האוטוביוגרפי מציעה עיצוב יוצא דופן, החל במושבי עור בעלי מספר גוונים ומעבר לכך את כל הדברים הקטנים בעיצוב שעושים הבדל גדול – צורת הגלגלים, הצבעים וכל מה שנותן לרכב טאץ' אישי, ממש כמו ברכב סדנה.

מעבר לכך האוטוביוגרפי מצוייד בקרוז קונטרטול אדפטיבי שמתאים את מהירות הקבועה לתנאי הכביש וכן במערכות עזר לבלימת חירום. ישנה גם מערכת סראונד של מצלמות כדי לא לפספס שום דבר.

בגרסת 5 הליטר V8 ישנו קודם כל המנוע האמתני עם תיבת ההילוכים שמיוחדת רק לדגם הזה וגם פנסים תאורה אדפטיבית. בקיצור, רק תבחרו.

כדי לא לבלבל לכם את המוח בעוד ועוד מלל, מצאנו סרטון שאומר הכל, ועוד עם מוזיקה כזאת, אחחח.. להזיל דמעה..

ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי מוצע אצלנו באודיסי – יבוא אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן