המאמר הנוכחי הוא החמישי והאחרון בסדרה של חמישה מאמרים על המערכות השונות של אחד הרכבים המהוללים בכל הזמנים – הריינג' רובר ספורט! ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי זוכה לביקוש רב בין לקוחותינו ועל כן אנחנו מפרטים עליו כאן מעט. והפעם נדבר על Dynamic Pack שכוללת מערכות ליציבות ובטיחות בנסיעה.

מה זה?

במאמרים הקודמים דיברנו על יכולות השטח של הרכב המצויין הזה, הפעם אני רוצה לדבר על מערכות בטיחות ויציבות שיש לו בכביש, שם אחרי הכל מתבצעת מירב הנהיגה של הנהג הממוצע. הדינאמיק פאק היא למעשה מכלול של 2 מערכות עזר, הראשונה – Adaptive Dynamics והשניה Dynamic Response שמשפיעות ביחד על התנהגות הכביש של הרכב, מתקנות שגיאות של הנהג ומפצות על בעיות אפשריות בזמן הנסיעה.

אדפטיב דינאמיקס ו-דינאמיק ריספונדס

ברכבים רבים היום יש מערכות בטיחותיות רבות, הרכב מגיב למצבי נהיגה שונים ,עוזר לנהג לצאת מהם בשלום וזה כמובן נחמד. בלנד רובר מצד שני, הגישה שונה לגמריי, האדפטיב דינאמיקס מנטרת את מגע הגלגלים עם הכביש כ-500 פעמים בשניה, עוקבת אחרי המגמות וחוזה את רצון הנהג, ככה הרכב תמיד מוכן לכל תרחיש שניה לפני.

המערכת השניה, הדינמיקס ריספונדס, נכנסת לפעולה בפניות וסיבובים, הרכב מודד את הכוחות הפועלים עליו בזמן פניה ומאזן בצורה אוטומטית את הרכב כך שפניה תהיה חלקה ובטוחה יותר.

לסיכום, כרגיל, סרטון וואסאח!

ריינג' רובר ספורט ביבוא אישי מוצע אצלנו באודיסי – יבוא אישי. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן