יבוא אישי פרארי 458 – פרארי שוב עשתה זאת. ה-458 "איטליה", הגביהה את הרף מכל הבחינות: עיצוב, תפוקת מנוע וטכנולוגיה. אפילו תא הנוסעים מציג ממשק מהפכני, כאשר כל הפקדים ואמצעי השליטה ממוקמים על גבי ההגה או סביבו.
מנוע ה- V8 המרכזי המסורתי גדל בנפחו מ-4.3 ל' ל-4.5 ל', קיבל הזרקה ישירה, והספקו זינק מ-480 כ"ס ל-570 כ"ס. המשקל הוא רק 1380 ק"ג, והשילוב מפיק ביצועים יוצאי דופן: 0 ל-100 בפחות מ-3.4 שניות, בין היתר בזכות תיבה רובוטית כפולת-מצמדים ו"בקרת זינוק".
יחד עם המנוע החדש מגיעים כמובן גם חידושים בתחום השלדה ומערכות העזר. שינוי בולט חל בדיפרנציאל האלקטרוני מוגבל – ההחלקה ובמערכת בקרת המשיכה המתקדמת, שעכשיו נשלטים על-ידי יחידת בקרה משותפת – ומאפשרים תאוצה חזקה מבעבר ביציאה מפניות. ישנה גרסה פתוחה ל"איטליה" – ה- 458 ספיידר.
תצורות
קופה וגרסת גג רך-ניתק. גימור אחד ומנוע אחד.
g
מתחרים
אודי R8 Spyder, למבורגיני Gallardo, מרצדס SLS AMG, יגואר XKR-S, שברולט Corvette ZR1, ניסאן GT-R.