פולקסואגן מולטיואן ביבוא אישי – רכב גמיש ונוח

פולקסוואגן מולטיואן, רכב מרווח ונוח מבית פולקסוואגן, מוצע באודיסי ביבוא אישי מגרמניה! במספר כתבות אלה נספר לכם על הרכב ועל כל מה שיש לו להציע. כתבה ראשונה בסדרה.

אז למה לקנות מולטיואן?

ובכן, אם אתם רוצים לפנק את הנוסעים שלכם בנסיעה האולטימטיבית, פולקסווגן מולטיואן הוא אחד הרכבים המסוגננים ביותר והגמישים ביותר בשוק. הודות למערכת חכמה של מושבים המותקנים על מסילות, אתם יכולים לשנות את אזור הנוסעים כדי להכניס בנוחות שישה נוסעים. הרכב מסוגל לספק כל מה שצריך – בין אם זה יותר מקום לרגליים, שולחן מרכזי לפגישות תוך כדי נסיעה, או יותר מקום למטען בחלקו האחורי.

המולטיואן לוקח את הגמישות והנוחות לרמה הגבוהה ביותר, עם מקומות ישיבה מפוארים, מושבי קפטן, והרבה תוספות. למולטיואן מנוע TDI 2.0 ליטר מתקדם וחסכוני של פולקסווגן עם אופציית BlueMotion – טכנולוגיה ליעילות גדולה עוד יותר – שתעזור לכם לשמור על הארנק כמו גם על הנוסעים. מוצע ביבוא אישי במחירים מפתיעים.

קצת היסטוריה

פולקסואגן מולטיואן של היום הוא רק הצעד האחרון במסע של 60 שנה שהתחיל עם רעיון אחד חכם ב1947. היבואן הולנדי BEN   PON הבחין בעובדים במפעל פולקסואגן משנעים חלקים ומכונות באמצעות פולקסוואגן חיפושית מפורקת. בהשראה זו, הוא שרטט את הפלטפורמה לרכב מסחרי רב תכליתי שיכול להיות מותאם לשפע של שימושים. מכאן נולד הטרנספורטר והעולם השתנה.

כיום, רכבי פולקסווגן טרנספורטר על שלל הדגמים שלהם – מולטיואן, קאראוול, קליפורניה ואחרים, ידועים בנוסעים המרוצים שלהם, הם תכליתיים ואמינים כמו שפולקסווגן תמיד הייתה. הדגמים המודרניים הם גם מרווחים יותר, נוחים יותר, קלים יותר לנהיגה וחסכוניים בדלק מאי-פעם בעבר. ערך ביצוע המשימה ביעילות ובאמינות היה בלבה של פולקסווגן במשך 60 שנה. זה מוניטין של אמינות שהחזיקה במשך עשרות שנים.וזאת הסיבה לכך שאתם יכולים לסמוך על פולקסוואגן לספק רכב שמתאים לכם.

פולקסוואגן מולטיואן מוצע ביבוא אישי מגרמניה באמצעותנו באודיסי ביחד עם דגמים אחרים של פולקסוואגן ביבוא אישי, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן