מרצדס VIANO ביבוא אישי

מרצדס ויאנו היא אחד המיני-ואנים המבוקשים והאיכותיים ביותר! מרצדס, זה הרי מרצדס! באודיסי – יבוא אישי הויאנו מוצעת ביבוא אישי מאירופה! כתבה רביעית על הרכב!

רכב בטוח למען אלה שחשובים באמת

על מנת שתיהיו בטוחים שאתם יכולים לקחת את כל הנוסעים שלכם, הגדולים והקטנים, ליעדם בשקט ובשלווה, במרצדס תכננו לתוך הויאנו מערכות בטיחות מתקדמות. הדבר הראשון הוא תא נוסעים המחוזק של הויאנו שמגן על הנוסעים בתוכו. מעבר לזה מותקנות ברכב שורה של מערכות מתקדמות. אלה כוללות חגורות בעלות שלוש נקודות עגינה בכל המושבים, וצפצוף תזכורת לנהג בעניין חגורות הבטיחות. כרית אוויר קדמיות וכריות צד לבית החזה הינן סטנדרטיות לנהג ולנוסע שלצידו. בנוסף ניתן להוסיף גם כריות אוויר לחלונות במושבים הקדמיים כדי להעניק הגנה מקסימאלית. על מנת למקסם את הבטיחות אקטיבית, ויאנו מגיעה מצוידת בהרבה מערכות סיוע לנהג.

נוחות בקלות – הקונספט של קבינה שמתאימה את עצמה

הנסיעה במרצדס Viano היא חוויה מרגיעה. מושבי נוחות מפנקים מציעים תמיכה טובה עבור הנהג והנוסע קדמי, כמו גם לנוסעי הקבינה מאחור. הקלילות ותחושת הספייס הופכים את הנסיעה לנעימה, מספקים שפע של חופש תנועה ומאפשרים לשמור על מצב רוח טוב, לאורך כל הנסיעה, גם בנסיעות הארוכות ביותר. כל זה הודות לתפיסת העיצוב של חלל הפנים, הוא מאוד אינטליגנטי כמו שהוא גם גמיש.

בבסיסה של הקבינה בויאנו יש מערכת מסילות, המושבים מותקנים על גבי המסילות האלה וניתנים להזזה לכל אורך המסילה מה שהופך את הקבינה לנוחה מאוד וגמישה ביותר. מלבד היותה של המערכת בטוחה מאוד וקלה לשימוש, מערכת זו מאפשרת מספר בלתי מוגבל כמעט של סידורי ישיבה, שיכולים להיות מותאמים לכל צורך שלכם בכל עת שתרצו. סידור ושינוי של תצורת המושבים האחוריים מאפשר לסובב את השורה השניה כלפי השורה השלישית בצורה פשוטה ואינטואיטיבית, מה שמאפשר לנוסעים לשוחח אחד עם השני בקלות במהלך הנסיעה. זווית משענת הגב של המושבים גם יכולה להיות מותאמת, ומאפשרת לנוסעים באמת לשבת בנוחות. ואם אי פעם תצטרכו מרחב נוסף לבגז', ניתן להסיר את מושבי הנוסעים ללא הצורך בכלים: כל מה שאתה צריך לעשות זה לקפל את המושב, לשחרר את התפס ולנתק את המושב מהתושבת שלו.

מרצדס ויאנו מוצעת מגרמניה ע"י אודיסי – רכבים ביבוא אישי. בהיצע רכבים רבים אחרים ביבוא אישי, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן