מרצדס ויאנו ביבוא אישי מגרמניה

מרצדס ויאנו היא אחד המיני-ואנים המבוקשים והאיכותיים ביותר! מרצדס, זה הרי מרצדס! באודיסי – יבוא אישי הויאנו מוצעת ביבוא אישי מאירופה! כתבה שלישית על הרכב!

צעד אחד לפני כולם – ויאנו אונגרד

ויאנו אונגרד מובילה את הדרך עם ביצועים דינמיים ופינוקים מעודנים. מצויידת ב- 6 מושבים, בגלגלי מגנזיום 19", חצאיות צד אווירודינמיות ופגושים עם גימור כרום מעניקים לרכב מראה עוצמתי ודינמי. מראות הצד גם זוכות לגימור כרום מבריק במיוחד וכמובן הזכוכית הכהה משראה אווירה נעימה ברכב בכל ימות השנה. גם לויאנו הזאת, יש מתלי ספורט שמעניקים לרכב אחיזה טובה בכביש וביצועים ראויים לציון, גם הדוושות הינן דוושות ספורט כמובן. המרחב הפנימי הוא תחכום טהור – שישה מושבים בודדים מפוארים עם משענות יד בגימור פחם השחור Twin Dinamica. מצופים בעור מלאכותי, או אם לפי העדפתכם, בעור LUGANO. מערכת מיזוג מתקדמת בשורות האחוריות ומערכת המסילות למושבים מבטיחה לכם תמיד, נסיעה במחלקה הראשונה.

מנועי הויאנו – מונעים ע"י יעילות

אתם יכולים לבחור מתוך סדרה של המנועים שונים למרצדס ויאנו שלכם, כל אחד מהם הוא תוצאה של מהפכה אמיצה שהביאה לעולם רעיונות חדשים, תוך התחשבות בתפוקה ובביצועים.

בכל דגמי הויאנו תמצאו אחד משני המנועים בני 4 צילינדרים CDI סולר, מדגם OM 651. המנועים זמינים בשתי קטגוריות כוח לבחירתכם, המנועים מעניקים לרכב את כל הדינמיקה הדרושה לו.

מעבר לכך, מוצע גם המנוע החזק ביותר של קו היצור הנוכחי, והוא מנוע דיזל V6 CDI OM 642 המפיק 224 כ"ס (165 קילוואט). כל הסוסים האלה המאפשרים לויאנו להשתלט על המשימות הקשות ביותר עם ​​אמינות בתור סימן היכר שלה. כל שלושת מנועי דיזל CDI מתאפיינים בצריכה נמוכה דלק ופליטה גזים מזיקים נמוכה, בהתאם לסטנדרט האירופאי.

ראש בעננים או רגליים על הקרקע? מתלי קומפורט מול מתלי ספורט

מרצדס ויאנו הייתה מאז ומעולם ידועה בפינוק, בבטיחות, בדינמיות שלה ובנוחות מעל הכל. את תחושת הנהיגה הנעימה ניתן לייחס לא מעט למתלי אוויר האחוריים עם מערכת איזון עצמי, כמו גם למערכת למניעת החלקה – ESP ומערכת בקרה על יציבות הנגרר שעוזרת למנוע החלקה של נגרר במידה וחובר כזה. נוחות הנסיעה קיבלה שדרוג נוסף על ידי מתלי קומפורט. התוצאות: רמות רעש בקבינה פחתו אך הדינמיות לא נפגעה. דגמי הספורט ואונגרד יכולים להתפאר במתלי ספורט, דוושות ספורט וגלגלי מגנזיום, שמשפרים את רמת הספורטיביות של ויאנה שלכם אפילו יותר! לרכב ישנה זריזות מרשימה, תגובתיות מצוינת ואחיזת כביש מעולה בפניות, כל אלה כאן כדי להבטיח כי הספק המנוע של הויאנו מועבר לכביש כמעט בשלמותו. נותר רק לאחל לכם הרבה הנאה בנהיגה.

מרצדס ויאנו מוצעת מגרמניה ע"י אודיסי – רכבים ביבוא אישי. בהיצע רכבים רבים אחרים ביבוא אישי, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן