מעשה בשלוש אחיות – מרצדס CLS, אאודי A7 ו-במוו סדרה 6 Gran Coupe

העשור האחרון בולט במיוחד בכך שיצרניות הרכב פועלות ללא הרף ליצירת נישות חדשות של רכבים. חלק מהנישות נובעות מ"האגו ההנדסי" של המותג, ללא כל פרקטיות למשתמש וחלקן הלכה למעשה פונות(יותר נכון "יוצרות") לפלח שוק נאה, ללקוחות שבאמת מחפשים ובוחרים משהו אחר ויותר ייחודי.

אין דוגמה טובה יותר להדגיש את התופעה הנ"ל מאשר להסתכל על נישת "סדאן-קופה-כאילו-כזה". מרצדס הייתה החלוצה ליצור נישה זו עם ה-CLS, אאודי הצטרפה עם ה-A7  ובמוו "איחרו" עם הסדרה 6 גראן קופה.

מה זה בעצם סדאן-קופה-כאילו-כזה? קודם כל זה רכב שגורם לכולם להרים גבה ואח"כ להתאהב בו ולבחור בו במקום עוד מכונית סלון משעממת. שלושת הרכבים האלו מציעים משהו שונה, קצת קופה, קצת סדאן ובעיקר משהו מיוחד וחדשני, המשלב פרקטיות ממשית ועיצוב מדהים.

מרצדס CLS, כיאה לאחות הבכורה, מציגה קלאסיות ואלגנטיות. היא הכי אצילה מבין השלושה. האאודי A7, ילדת הסנדוויץ', מנסה להנות משני העולמות, זה הבוגר וזה הצעיר, ומציגה מצד אחד – פרונט אגריסיבי ומצד שני – חלק אחורי מיוחד(ופרקטי להפליא). הבמוו סדרה 6 Gran Coupe, היא הכבשה השחורה, האחות הסוררת, זאת שכאילו שתי הדלתות הנוספות הן שם לגמרי במקרה. היא הכי "קופה-ית" מבין כולן.

אתם בטח שואלים "מה לגבי המחיר?! " ובכן תתפלאו, הוא לא כזה גבוה, למרות שמדובר ברכבים מליגת פרימיום-על, אבל רק אם תיהיו חכמים מספיק ותקנו "נכון". "מה זה נכון?!", אתם שואלים. "נכון" זה יבוא אישי. אם תבחרו באפיק ההולך וגדל זה, תהנו לא רק ממחיר נמוך בעשרות אחוזים(או מאות אלפי שקלים, אם זה יותר מדבר אליכם), אלא גם ממבחר והיצע גדול, שאין בארץ, אבזור מפואר וייחודי יותר ותוכלו גם להיות הבעלים של אחת מהיפיפיות האלו הרבה לפני השכן ממול, משום שאנחנו ב-OdysseyCars  – יבוא אישי לרכב, נייבא אותה עבורכם לפני שהיבואן הרשמי יספיק להגיד  "ג'ק רובינסון…"

אז בפעם הבאה שתראו את אחת מה"בובות" האלו על הכביש(או את שלושתן גם יחד) תדעו מאיפה הן באו, כי ב-OdysseyCars  – יבוא אישי לרכב, אנחנו יודעים להתאים את הנישות ללקוחות שלנו…

לכל שאלה או הצעת מחיר אנחנו כאן. אודיסי. 0776160500

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן