יונדאי ג'נסיס בדרך לישראל!

יונדאי כיום היא אולי האחת מיצרניות הרכב המעניינות ביותר, קודם כל אצלנו בישראל היא ההפתעה והלהיט של השנים האחרונות! מעבר לכך בעולם יונדאי הצליחה למצב את עצמה בתור יצרנית איכותית ואמינה של רכבים עממים, הקוריאנים מוכיחים שבעבודה עיקשת אפשר להתקדם ואפילו היטב, וגם חלון ההזדמנויות שנוצר עם המשברים בעולם הרכב האמריקאי האירופאי והיפני – אם תרצו העולם הישן, פעל לטובת יונדאי.

אולם לא בזה יעסוק הפוסט הזה. זה, כמו שאתם בוודאי מנחשים רק הקדימון. בפוסט הנוכחי אני רוצה לדרך על הקריצה של יונדאי לכיוון פלח היוקרה –  אותו תחום שהוא הלחם וחמאה של ב.מ.וו, מרצדס, לקסוס, אאודי וכול יצרניות הפאר האחרות. ולקריצה הזאת יש שם – יונדאי ג'נסיס!

והיא לא לבד!

יונדאי נכנסת לשוק היוקרה עם 3 רכבים בולטים. הראשון, נושא הפוסט שלנו הוא היונדאי ג'נסיס רכב שממוצב מול ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס ועליו נדבר כאן, חוץ ממנה ישנה היונדאי איקווס שממוצבת מול ב.מ.וו סדרה 7 ויונדאי ג'נסיס קופה שהיא בכלל ספורטיבית. אלו הם האסים הנוספים של יונדאי אבל עליהן במאמרים הבאים.

אז על מה בעצם מדובר?

הג'נסיס היא רכב ארוך, רחב ונוח, למעשה אורכה מגיע ל 5 מטרים. היא מצויידת במנועי V6 ו V8 עתירי כוחות סוס ותיבה אוטומטית. בתחום המערכות אין מה לומר – יש את כל הצעצועים המוכרים לכם מיפאן וגרמניה, מערכות בטיחות ועוד כהנה וכהנה – בקיצור כל מה שצריך כדי להתחרות על נתח שוק היוקרה. החדשות הטובות הן שהיא בדרך לארץ והמחיר כנראה ירקיע שחקים אבל שווה לבדוק את היבוא האישי – שם, כמו תמיד, יש מציאות!

הדור הבא כבר בדרך!

אלינו, כאמור, היא רק מתחילה להגיע, אבל בעולם היא כבר קיימת מספר שנים וזוכה לביקורות אוהדות, ככה שיונדאי לא מבזבזת את זמנה לריק וכבר רמזה על כוונתה להשיק את הדור הבא של הרכב המצויין הזה. העתיד נראה מבטיח. נחיה ונראה.

לפוסטים נוספים קראו כאן.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן