מרצדס ויאנו (Mercedes Viano)

יבוא אישי מרצדס ויאנו: השינויים האחרונים בעיצוב מבטיחים שהויאנו המודרנית היא רכב מושך עיניים ומלא אופי. החלק הפנימי גם כן לא סובל מהזנחה. ניכר שהויאנו היא מרצדס בכל רמ"ח אבריה. היא מוצעת עם סלון עור לבחירת הנהג כמו גם פנלים לגימור עץ. המושבים כמובן מותקנים על גבי מסילות, מה שמבטיח גמישות רבה בקבינה, ניתן להזיז את המושבים, לקפל או להוריד אותם כליל.

בצד החסכוני ניתן למצוא מנועי דיזל BlueEfficiency. ויש אפשרות לאבזר את הרכב במיטב מערכות הבטיחות מבית מרצדס. בקיצור רכב המשפחה והטיולים המושלם.

בשונה מרוב מתחרי ה- MPV שלה, אי אפשר להתרחק מהעובדה הויאנו הוא רכב גדול. מרצדס ויאנו ארוך יותר ולוקח מעט להתאקלמות אם אתם לא רגילים לנהוג במכונית גדולה. אך אם אי פעם נהגתם על טנדר אתם תהנו מאוד שכן הוא מספק גם ראייה לכל הכיוונים שרוב נהגי הטנדרים יכולים רק לחלום עליהם.

תצורות מרצדס ויאנו:

מרצדס ויאנו יכול להגיע עם מנוע טורבו-דיזל 2.1 ליטר ארבעה צילינדרים או דיזל 3.0 V6. עם מנוע 2.1 ליטר, יש גם אפשרות לבחור בין תיבת שישה הילוכים ידנית או תיבת חמישה הילוכים אוטומטית.

טורבו-דיזל V6 מגיע רק עם אוטומט בעל חמישה הילוכים ונותן חיסכון של 32.8 מגה-פאונד, וזה שוב סביר לביצועים ועוצמה של מנוע זה. תצטרכו ללחוץ חזק על דוושת הגז על מנת להעלות את ה- 224 כ"ס של ה- V6 על מנת להגיע מ-0-62 קמ״ש, אם כי המהירות תרד תוך זמן קצר אם יש מלא נוסעים על הסיפון.

מההנעה הראשונית של המנוע בעל ארבעה צילינדרים מתחיל מ-0 ועד שהוא מתחמם למהירות גבוהה לא תשמעו רעש כלל וזהו יתרון מאוד גדול למרצדס ויאנו. זה גם בלי קשר אם תבחרו בתיבות ההילוכים הידניות או האוטומטיות, שכן החלפת הילוכים נעשית באופן נוח מאוד.

ישנה בחירה בין מספר סוגי מנועים, תיבות הילוכים וגימור פנים, הכל לפי רצון הלקוח. אפשרות לתצורות של 6,7 ו- 8 מושבים.

תמונות להמחשה:

חולמים על יבוא רכב מרצדס ויאנו?

חברת אודיסי מספקת שירותי ייבוא לרכבי מרצדס ללא דאגות ועם חיסכון של עשרות אלפי שקלים. צרו עימנו קשר עוד היום לפגישת יעוץ.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן