יבוא אישי ניסאן אלטימה מארה"ב – מערכות ותוספות

ניסאן אלטימה וניסאן אלטימה קופה הן מציאות ביבוא אישי מארצות הברית. הניסאן אלטימה היא מכונית מאובזרת ומפנקת שלא מיובאת לארץ ע"י היבואן הרשמי ולא ניתן לקנות אותה בארץ בעוד שבארצות הברית היא מלכת המכירות. ניסאן אלטימה היא הרכב עם היחס הטוב ביותר בין איכות למחיר מוצעת אצלנו באודיסי יבוא אישי מארה"ב.

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על המערכות שיש ברכב הזה, מה מציעים ומה זה נותן?

אז קודם כל איזה דגמים בכלל יש לה להציע?

ובכן האלטימה סדאן מוצעת ביבוא אישי מארצות הברית ושם הרכב הזה מצליח לרכוב על כמה נישות. ראשית המנועים, כאשר הבסיסי הוא ה 2.5 שמספק 182 כוחות סוס (לא רע לרכב שיכול לשחק את דמות הרכב המשפחתי), המנוע מגיע עם תיבה רציפה ועם הסמל הסקסי PUREDRIVE, שזאת דרך יפה לומר לנו שיש לו נתוני פליטת מזהמים נמוכים וחסכון בדלק הכי טוב בקטגוריה! מהצד השני הרכב מוצע עם מנוע 3.5 בעל 270 כוחות סוס ואופציה לעבור להחלפת הילוכים ידנית בעזרת דוושות על ההגה (ליתר ספורטיביות כמובן). ובל נשכח שאפשר לקבל את אותו הרכב בתצורת קופה! מבחינת הגימורים אפשר לקבל כמעט הכל החל מרכב "ערום" דרך גרסאות S ו גרסת SL עד גרסת SL המאובזרת ביותר, צעצועים לא חסר!

CVT

ראשי תיבות של Continuously Variable Transmission. למעשה מדובר בשיטה שונה לחבר את המנוע לגלגלים. בניגוד לשיטה המסורתית שבה יש מספר ממסרים במצבים קבועים שיוצרים מצב של מספר הילוכים קבוע וכדי להחליף הילוך יש צורך לנתק אותם אחד מהשני ובכך לאבד מומנטום, בניסאן אלטימה ישנה תיבת הילוכים מדגם CVT שעובדת על עקרון שונה, המאפשר מגע רציף של כל חלקי הממסר בכל זמן ומספק כוח בלי לאבד מומנטום במעבר בין הילוכים. זה אומנם נכון שניסאן אינה החברה היחידה שמציעה כיום רכבים עם תיבת CVT אבל היא בהחלט נמצאת בתחום הזה כבר הרבה זמן, כך שאת הניסיון והידע לבנות תיבה טובה כבר יש, לנו רק נשאר להזמין את הרכב ביבוא אישי מארה"ב.

כל המידע על הרכב מול עייני הנהג

אין ספק שרכבים היום עתירים בפונקציות, למעשה הם מציגים לנהג כמעט כל סוג של מידע ומאפשרים לשלוט בכול אופציה. הכל כמובן נעשה בעזרת מחשב כי אתה פשוט לא יכול היום לשים כפתור לכל דבר. בניסאן אלטימה לקחו את המושג הזה צעד אחד קדימה, כל המידע על הנסיעה, על מצב הרכב, ניווט וכ"ו מוצג על לוח המחוונים מול עייני הנהג, זה כדי שלא יהיה צורך להסיט את העיניים הצידה כל הזמן. אני יכול כמובן להגיד בשלב הזה שהנה עוד הוכחה לאבזור של רכבים ביבוא אישי מארה"ב אבל למעשה, כשרואים דבר כל כך פשוט וכל כך נחוץ אנחנו לא מבינים איך חיינו בלי זה קודם לכן?

לצידו של מסך לוח המחוונים ניתן כמובן למצוא את מסך המדיה שנמצא על הקונסולה בין הנוסע לנהג ושולט ביד רמה על כל מערכות הבידור, המיזוג, טלפון ומה שרק תרצו, לנוחות כל הנוסעים.

ניסאן אלטימה ביבוא אישי מוצעת אצלנו באודיסי – יבוא אישי מארצות הברית. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן