יבוא אישי מאירופה – מרצדס E קלאס החדשה

מרצדס E קלאס החדשה, רכב מנהלים ספורטיבי מבית מרצדס בנץ, מוצעת אצלנו באודיסי, ביבוא אישי מאירופה. בסדרת המאמרים הזאת אנחנו נעבור על כל מה שיש למכונית המצויינת הזאת להציע. מאמר ראשון בסדרה.

אז מה היא בעצם ה E CLASS החדשה?

למרצדס יש בעקרון 3 סדאנים בסיסיים שהיא מציעה – ה S קלאס, רכב הפאר וספינת הדגל של החברה, רכב מנהלים הכי רציני שיכול להיות. אחריו ה E קלאס שבו עסקינן במאמר הזה, זה למעשה רכב מנהלים דינמי וצעיר יותר מה S קלאס ולכן מבחינת הנהג, הרבה יותר כייפי לנהיגה. ואחריהם ה C קלאס, הסדאן הבסיסי יותר בסדרה (אם כי עדיין מעולה), למעשה זה כבר רכב משפחתי לכל דבר. ה CLA, שגם הוא אומנם סדאן, הוא רכב הרבה יותר ספורטיבי, ולא רכב מנהלים ממש, ולכן אני לא אכניס אותו לרשימת הסדאנים הקלאסיים של מרצדס. ובכן, כמו שבוודאי הבנתם, ה E CLASS הוא למעשה רכב סדאן סנדוויץ', רכב ביניים, בין הבסיסי למפואר ביותר ולדעתי מעניק את השילוב הטוב ביותר בין רכב מפואר ומאובזר לכזה ששומר על נימה טובה של דינאמיות והנאה מנהיגה. זה רכב שיש בו כל הנראות הרצינית שמנהל צריך ויחד עם זאת קליל ומהנה לנהיגה.

איזה דגמים יש?

אני שמח ששאלתם, אז ככה, החלוקה הבסיסית היא בין סדאן, סטיישן, קופה וקבריולט (אבל בקופה ובקבריולט אנחנו ניגע במאמר נפרד). הסדאן היא תצורת מנהלים הבסיסית הרגילה, ואילו הסטיישן (ואגון) היא גרסת "התחת הגדול" עם הרבה יותר מקום ברכב, לבעל, לאישה, לילדים, לכלבים ולחתולים. הגרסה הזאת אגב תופסת יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות, היא למעשה מציעה שפע מקום לנהג ולמשפחה, בלי הסרבול של ג'יפ או רכב משפחתי גדול, גם בגרסת הסטיישן ה E קאלס היא דינאמית וזריזה, לא סתם היא נהנית מביקוש גדול ביבוא אישי מגרמניה. חוץ מאלה יש את גרסת ה AMG שכמובן תעלה כפול אבל תיתן ביצועים פשוט מטורפים, וזה לא שהדגמים בבסיסיים חלשים!

צריך לציין כאן שרק לאחרונה ה E קלאס התחדשה, שינתה מרכב ועיצוב וכל דבר בערך, מדובר ברכב מלא הפתעות.

מה בפנים?

מקובל לחשוב שאת כל החידושים הטכנולוגיים מרצדס שומרת תמיד ל S קלאס שלה וזה באמת נכון, מה שרואים ב S קלאס רואים ברכבים אחרים רק אחרי 5 – 7 שנים, אבל הפעם, יחד עם התחדשות הרכב, המצעד הטכנולוגי לא פסח על ה E קלאס החדשה, מדובר במערכות נוחות מתקדמות, מערכות בטיחות שכוללות ניתור של כל הכביש, יחידות תאורה שופרא דה שופרא וכמובן שכעת אפשר לייבא ארצה ביבוא אישי מגרמניה גם דגמים היברידיים! על כל החידושים אני ארחיב במאמרים הבאים, כך שיש למה לצפות. בינתיים, כמיטב המסורת, סרטון! שיהיה משהו מעניין במאמר הזה, לא רק מילים, מילים, מילים…

מרצדס E קלאס החדשה ביבוא אישי מוצעת אצלנו, באודיסי ביבוא אישי מגרמניה, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן