טויוטה קאמרי היברידית 2012/13 – ירוקה מתמיד…

מייד עם כניסתה של טויוטה לשוק האמריקאי, עם ה-Camry, אי שם בסוף שנות ה-80, היא הפכה ללהיט מכירות בין לילה ומהווה למעשה עד היום את המשפחתית הנמכרת ביותר בארה"ב ב-13 מתוך 14 השנים האחרונות. הישג ראוי לציון, לאור העובדה שהשוק האמריקאי תחרותי מאוד ורווי היצע. לידע כללי, מאז שהחל ייצורה של הקאמרי ב-83, מכרה טויטה מעל 15 מיליון יחידות מדגם הקאמרי בכל רחבי העולם.

מאז ועד ימינו עשרות דגמים באו והלכו, מנועים התחלפו, גימורים השתנו וגרסאות מעניינות נוספות התווספו לקבוצת ה-Camry, דוגמת ה- Hybrid, שעליה נדבר כאן.

להיט אקולוגי

קאמרי היבריד הגיעה בעקבות הפריוס ההיברידית, שהייתה מוותיקות ההיברידיות בהיצע של טויוטה, לטובת חובבי איכות הסביבה וחיסכון בדלק. משום מה היבואן הרשמי בישראל החליט שלא לשווק את ה-Camry Hybrid, אלא להתמקד בקאמרי הרגילה. שוק היבוא האישי ידע להגיב למצב זה ובאמצעות סוכנויות יבוא שונות, וביניהן OdysseyCars, החלו להגיע מאות רבות של ההיברידיות לישראל והפכו את הקאמרי היבריד ללהיט אמיתי בשוק היבוא האישי.

מילה טובה במיוחד מגיעה לאנשי טויוטה עבור הקאמרי היבריד 2012/13. בפאן העיצובי ממשיכה הקאמרי, מצד אחד, לשמור על אותם קווי עיצוב מוכרים, אבל מצד שני לוקחת אותם צעד אחד קדימה, עם עיצוב פחות שמרני, יותר ספורטיבי עם חזית חדשה. גם תא הנוסעים, מקבל עיצוב חדשני ומודרני מבעבר ומורגש שיפור במרווח פנים. אבל הבשורה האמיתית נמצאת מ"תחת למכסה המנוע/ים(שכן יש שתיים – חשמלי ורגיל).

כעת הקאמרי מוצעת עם מערכת היבריד חדשה ומשופרת שלא רק חוסכת כ-30% בתצרוכת הדלק, אלא מקטינה באופן משמעותי את פליטת הגזים המזהמים, שהחישוב שלהם בא לידי ביטוי בנוסחת הציון הירוק הידועה לשמצה. שיפור זה ממקם את הקאמרי היבריד בליגה של "הגדולים והירוקים", בקבוצה 2, וכך למעשה המיסוי עליה כעת הוא 52% בלבד !!!

אטרקצית היבוא האישי

עובדה זו הופכת אותה לעוד יותר אטרקטיבית מבעבר בשוק היבוא האישי ואנחנו ב-OdysseyCars אכן צופים עלייה משמעותית בביקוש עבור הקאמרי היבריד, שיחד עם היצע גדול ומחירים שכעת עודכנו כלפי מטה, מאפשרים לנו ללתת ללקוחות שלנו מענה איכותי לכל בקשה.

חשוב להדגיש כי נוסחת הציון הירוק צריכה להתעדכן בקרוב(המועד נדחה עד אחרי הבחירות הקרובות בינואר 2013) ובעקבות מהלך זה חלק מהרכבים, ככל הניראה, "יחליפו" קבוצות ויאבדו את הפריבלגיות הכספיות שלהן, לכן אנחנו ממליצים ללקוחותינו ב-OdysseyCars לנצל חלון הזדמנויות זה ולהינות מהטבת המס המשמעותית.

לפוסטים נוספים קראו כאן

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן