טויוטה סיינה ביבוא אישי – מילות סיכום

טויטה סיינה, רכב המשפחה המושלם מבית טויוטה, מוצעת אצלנו באודיסי ביבוא אישי ומיובאת מארה"ב. והפעם כמה מילים אחרונות על הרכב.

כמה מילים אחרונות

בפוסט הזה אני רוצה להתיחס בכמה מילים למאפיינים נוספים שחשוב לדעת על הרכב הזה, טיוטה סיינה.

נתחיל במנוע – המנוע הוא אחד לכל הדגמים וזה ה 3.5 ליטר V6 בנזין בעל 266 כ"ס שמשודך לתיבה אוטומטית שני אלה נותנים ביצועים לא רעים של צריכת דלק, עד 10.5 בנהיגה בינעירונית. כמו כן לרכב יש מערכת שנקראת ECO והיא עוזרת לנהג לנהוג בצורה חסכונית ויעילה.

דבר נוסף היא אופציית ה AWD מצויידת במערכת שמחלקת את הכוח בצורה אופטימאלית בין הגלגלים, הדבר משפר את האחיזה בכביש ובכך את הבטיחות. כמו כן ישנה מערכת קרוז קונטרול אדפטיבית, אופן הפעולה שלה הוא כזה שהיא סורקת באמצעות ראדאר את מה שנמצא מלפנים ואם היא מזהה מכונית נוספת שנוסעת יותר לאט, המערכת מאיטה את הרכב והיא גם תאיץ בחזרה כשהנתיב יתפנה.

כמה מילים אחרונות אחרונות

בסה"כ מדובר ברכב חשוב לטויוטה וניכר שהושקע בו מאמץ. הסיינה היא אחד הרכבים הטובים ביותר במונחים של כסף מול תועלת ובאמת שהיא זוכה לניקוד גבוהה במחירונים האמריקאים ולאהבת הציבור, מצד אחד רכב משפחתי פשוט וטוב, מצד שניה האבזור העשיר שהוא מציע וקוי העיצוב החדים שהופכים אותו להרבה פחות משעמם, כל אלה יוצרים רכב יפה, שימושי ומוצלח. נשמח להציע אותו לכם.

טויוטה סיינה ביבוא אישי מוצעת מארה"ב אצלנו באודיסי ביחד עם דגמים אחרים של טויוטה ביבוא אישי, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן