במוו סדרה 7 שנת 2017 – BMW 7 Series

במוו סדרה 7 שנת 2017. כמקובל בחברת במוו, הסדרה 7 תמיד תהיה פסגת הטכנולוגיה של עולם הרכב. כל דור ודור של במוו סדרה 7 הוא קפיצה טכנולוגית מהדור שלפניו. במוו סדרה 7 שנת 2017 היא כמובן לא יוצאת מהכלל. ברכב ניכרים הטכנולוגיות שפותחו והלקחים שהופקו בסדר ה i של חברת ב.מ.וו. מאמר שני בסדרה.

במוו סדרה 7 2017 – עיצוב

במוו סדרה 7 שנת 2017 משדרת עוצמה היא רכב חזק ומשמעותי. חברת במוו שומרת באדיקות על קו הספורט-סדאן הקלאסי שלה. קו שהיא דבקה בו גם בדגמי סדרה 3 וסדרה 5. העיצוב והפורפיל מאוד נקיים. הקווים אלגנטיים. הגריל עבר שינוי יחסית לגרסאות הקודמות. הפשטות והאלגנטיות מעניקים לבמוו בולטות בעולם בשוק הצפוף של רכבי היוקרה.

מילה נוספת על הגריל – שמו בעולם: Active Kidney Grille והוא משפר את זרימת האוויר ברכב. מהצד העיצובי הגריל נותן לרכב מראה יותר רציני. בכלל הסגנון העיצובי של סדרה 7 מאוד יוקרתי ומאופק.

הסלון של במוו סדרה 7 שנת 2017 לעומת זאת, הוא ההפך המוחלט ממאופק. בבמוו לקחו רעיונות עיצוביים שבאו לידי ביטוי בדגמים אחרים של החברה והשתמשו בהם בבמוו סדרה 7 שנת 2017. רק שבסדרה 7 הכל בא לידי ביטוי בצורה הרבה יותר גדולה וטוטאלית. הבמוו i8 הייתה ללא ספק מקור השראה לחלק מהמערכות והפיצ'רים בבמווו סדרה 7 שנת 2017. הפנל הקדמי מקבל מראה מאוד אפקי. הפנל מציג את המערכות שלו כמו היו על מדף. יחד עם זאת הגימור האיכותי והחומרים האיכותיים שבאו לידי שימוש ברכב, נותנים לסלון מראה סולידי ויוקרתי. הטכנולוגיה שם, אבל היא לא מוגזמת. הבוררים וכפתורי השליטה בעלי גימור מתכתי.

דבר נוסף – לבמוו סדרה 7 2017 יש בסיס גלגלים ארוך, מה שמוסיף מקום לרגליים.

במוו סדרה 7 שנת 2017 פיצ'רים

בבמוו סדרה 7 ידועה כצעקה האחרונה מבחינה טכנולוגית. כל מה שיצרנית הרכב הגרמנית יודעת לבנות היום ומתכננת לעתיד בא לידי ביטוי בבמוו סדרה 7. לזה כמובן מצטרפת הנוחות והאבזור שיש ברכב הזה.
אפשר בקלות לומר שזה אחד הסדאנים הכי מאובזרים היום. כך לדוגמה המפתח של במוו סדרה 7 שנת 2017 מגיע עם מסך מגע 2.2 אינצ' כסנטדרט. על המסך תצוגה של נתונים ממחשב הדרך של הרכב – כמות הדלק ותווך הנסיעה המשוער, התראות על טיפולים נדרשים ומצב הנעילה של הרכב. המפתח אפקטיבי עד 300 מטר וניתן לטעינה בקונסולה המרכזית.

במוו סדרה 7 שנת 2017 תמונות

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן