במוו סדרה 7 ביבוא אישי

B.M.W סדרה 7 היא מכונית מנהלים גדולה ומפקנת, מהטובות ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע. אנחנו באודיסי – רכבים ביבוא אישי מציעים אותה ללקוחותינו ביבוא אישי. במאמר הזה ובמאמרים הבאים נסקר את היכולות של במוו סדרה 7 וכל מה שיש לה להציע.

אלגנטיות

יוקרה זה לא משהו שפשוט קורה במכונית. אין נוסחה סודית או מתכון שמור. יוקרה מצריכה עבודת נמלים והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר על מנת להבטיח את הנוחות המירבית לנוסעים והנהג. מגוון רב של אופציות ועושר יוצא דופן ברמות הגימור מעוררים השראה ותחושת בטחון. הקבינה מרווחת וארגונומית. סלון העור מעניק תמיכה מעולה לגב ואלמנטים של עץ מעניקים חמימות. מלבד אלה יש שימוש נרחב בכרום שמעניקים לרכב מראה אלגנטי ומדוייק. לבסוף ניתן כמובן לבחור בצבעים וחבילות שונות של תוספות לרכב, כך שתמיד יהיה בו אלמנט של טעם אישי.

כל מושב בסדרה 7 בנוי כך שהוא מעניק תמיכה ונוחות לנוסע. בשורה האחורית הרעיון הזה בא לידי ביטוי ביתר שאת כששילוב של יוקרה, נוחות, וטכנולוגיה עוטף את הנוסע מכל הכיוונים. מושבי הנוחות האופציונאליים לשורה האחורית מעניקים לנוסעים את הנוחות שמעל ומעבר לכל מה שמציעים בענף. מיקום המושב, נטיית משענת הגב, ומשענת הראש ניתנים לשינויי והתאמה ואילו בגרסאות הארוכות – LI  השורה אחורית שופעת מקום לרגליים וניתן להתמתח בנוחות. קל להתפנק בסדרה 7!

אישיות

האישיות של סדרה 7 באה לידי ביטוי מכל כיוון שמביטים בה, סדרה 7 היא רכב נדיב ומפנק, בעל סגנון ועוצמה!

סדרה 7 בעלת עיצוב מפתיע ותכנון שנועד לפנק. הקבינה של סדרה 7 מעניקה מעל ומעבר לנוסעים בה, מקיפה אותם בנוחות, קידמה ויוקרה, הכל כדי שתוכלו פשוט להנות ולנוח. הבידוד המצויין מונע מרעשים חיצוניים לחדור לקבינה ולהפריע לפעולה של מערכת הבידור המשוכללת, בנוסף ניתן להוסיף 2 מסכים בגודל 9.2 אינטש ולשדרג את החוויה אף יותר.

חובבי מוזיקה יאריכו את טכנולוגיית הסאונד של סדרה 7. אודיו אמיתי, חד ונקי מופק ע"י 16 רמקולים נותן ספקרטום רחב של צלילים איכותיים לאוזניים שלכם. מהנדסי Bang & Olufsen עיצבו את מערכת השמע – High-End Surround Sound System במיוחד לסדרה 7 החדשה. טכנולוגיית Dirac Dimensions מציפה את הקבינה בצליל איכותי ביותר ומערכת עיבוד הצלילים המתקדמת  מבטיחה שכל נוסע יוכל להנות מאיכות אודיו ללא תחרות.

B.M.W סדרה 7 מוצעת ביבוא לישראל ע"י אודיסי – רכבים ביבוא אישי. בהיצע רכבים רבים אחרים ביבוא אישי, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן