אאודי A8 – הפסגה של אאודי

אאודי A8 ביבוא אישי היא ללא ספק אחת המכוניות המשתלמות ביותר בשוק היבוא אישי, בהתאם לכך החלטנו לכתוב עליה קצת ולפרט על כל מה שיש לה להציע. כתבה ראשונה בסדרה.

אאודי A8 ספינת הדגל של אאודי

ואכן מדובר באחת הספינות היפות שמשייטות בכבישנו. היחוד של אאודי בכל החונטה הגרמנית של מכוניות הפאר הוא המראה המיוחד שלה. היא אכן מכונית מנהלים יוקרתית והיא אכן מלאה בכל מה שאנשים בחליפות אוהבים, אבל שלא כמו המתחרות שלה מבית – ב.מ.וו ומרצדס, היא מציגה קו עיצוב שונה ויחודי, צעיר וספורטיבי. ז"א אתה אומנם מנהל רציני, אבל מנהל בונד שכזה.

כל מה שאתם רוצים, אבל הכל

כשאתם צריכים לייצר רכב ולמכור אותו למעמד הפועלים יש שורה ארוכה של הנחות וויתורים שהמהנדסים והמעצבים של הרכב הזה עושים כדי שהוא יקלע לטעמה של מירב האוכלוסיה וימכר בכמויות להמונים. אבל זה לא כל כך המצב עם רכב כמו האאודי A8, אחרי הכל, אם אתם משלמים סכום מכובד על רכב אתם במינימום רוצים שהוא יהיה בדיוק כפי שאתם אוהבים. ובאאודי כמובן לא מאכזבים בעניין הזה. קודם כל לכל מי שחפץ בכך, מוצעת הגרסה הארוכה יותר LONG עם יותר מקום בפנים אחר כך ישנה גרסת ה S הספורטיבית. מעבר לכך, בתחום העיצוב המאוד אישי של הרכב הזה, לא רק שקיים מבחר גדול של צבעים לרכב אלה שניתן פשוט לבחור כל צבע שבא לכם ואאודי תציע לכם את הרכב בצבע הזה. לגביי המושבים החשמליים, ובכן, ניתן לכוונן אותם בלא פחות מ 22 כיוונים שונים וניתן לבחור אפילו את סוג התפירה. יותר מזה?

לסיום הוספנו סרטון על הרכב המיוחד הזה, סתם שתזילו קצת ריר.

אאודי A8 ביבוא אישי, היא מכונית משתלמת ביותר ומוצעת באודיסי – יבוא אישי על כל דגמיה. הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל הסברים והצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן