אאודי A8 היברידית – יש למה לחכות

אאודי A8 ביבוא אישי היא ללא ספק אחת המכוניות המשתלמות ביותר בשוק היבוא אישי, בהתאם לכך החלטנו לכתוב עליה קצת ולפרט על כל מה שיש לה להציע. כתבה רביעית בסדרה, והפעם נסקר את האאודי A8 ההיברידית שטרם עשתה עליה, אבל כבר בדרך.

אאודי היברידית

"היברידי" היא ללא ספק אחת המילים הסקסיות בענף הרכב היום, ואכן בזמן שמחירי הדלק מאמירים, העולם נאבק למצוא תחליף לדלקי מאובנים. אלה חשמליים רחוקים מלספק את התשובה, רכבים מימניים לפחות כרגע עוד לא ממש קיימים ודלקים ביולוגים יוצרים לא מעט בעיות אחרות. אז מה נשאר לעם ישראל היושב בציון? נכון, הרכב ההיברידי, והוא מוצלח כי בינתיים הוא הצליח בצורה פשוטה ויעילה להוריד את צריכת הדלק של הרכב, הוא הצליח להוריד את פליטת המזהמים ובכך לקבל הטבות במס וכל זה בלי תשתית מיוחדת, בלי לחבר אותו לשום דבר. פשוט כנס וסע, מה יותר יפה מזה?

החלק הטכני

המנוע החשמלי הוא בעל 54 כ"ס ובעל תפוקה מרבית של 21.5 קג"מ, נתונים שצריכים להספיק בשביל נסיעות עירוניות רגועות. חוץ מזה יש שימוש בסוללה ליתיום-יון המתקדמת שזה אומר פחות משקל ויותר חשמל, יש בחירה בין מצבי נהיגה חסכוניים יותר וחסכוניים פחות, יש מערכת לניהול צריכת החשמל של מערכות שונות כגון נהיגה ובקרת אקלים. בקיצור כל החשמול שאתם צריכים.

עדיין לא כאן

כן היבואן של אאודי משום מה מסרב להביא את הגרסה ההיברידית לארץ, וכשהוא כן יביא אאודי היברידית לישראל כנראה שהוא לא יתחיל מ A8. אבל מהרגע שהוא אכן יביא ולו איזושהי אאודי היברידית לישראל ייפרץ הסכר וניתן יהיה להזמין את אאודי A8 היברידית ביבוא אישי לארץ הקודש, זה רק עניין של זמן. המחיר ביבוא אישי צפוי כמובן להיות זול יותר, בקיצור יש למה לחכות.

כהרגלנו שילבנו בפוסט סרטון כדי להנעים את זמנכם, כאלה אנחנו, מתחשבים.

אאודי A8 ביבוא אישי, היא מכונית משתלמת ביותר ומוצעת באודיסי – יבוא אישי על כל דגמיה. הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל הסברים והצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן