אאודי A7 – רכב סקסי

אאודי A7 ביבוא אישי הינה אחד הרכבים המבוקשים ביותר ע"י הלקוחות שלנו. מאחר וכך החלטנו לכתוב עליה קצת, להסביר קצת מה יש בה ולמה ליש לצפות. כתבה ראשונה בסדרה.

ההגמוניה הגרמנית

במנטליות הישראלית שלנו, אפשר לנסח את מקומם של הרכבים הגרמנים כך:

רוצה מראה מצליחני? תקנה רכב גרמני!

כן, אין כמו ליסוע על כבישי העיר ברכב ב.מ.וו, מרצדס או אאודי נוצץ ולשדר לכולם שאתה הוא האיש, אתה ההצלחה ואמא ממש גאה. אל תבינו אותי לא נכון, אני האחרון להגיד שבזה נמדד האדם וברור לי כמו לכולם שיש בכל אחד, עם רכב או בלי רכב, הרבה יותר עומק וצדדים אבל תודו גם אתם באמת – כולנו חיות של רושם ראשוני העובדה הקטנה הזאת הביאה לעולם את כל תעשיית האופנה והעיצוב, זה מה יש.

אז מה מיוחד באאודי

למה פאקינג לקנות אאודי אתם שואלים אולי? מה ההבדל בינה לבין מרצדס או ב.מ.וו, הרי אם כבר המראה הגרמני, אז עד הסוף, לא?

ובכן תראו, זה אולי נכון שב.מ.וו ומרצדס נתפסים בראש הישראלי כמובילים ונפוצים יותר אבל זאת בדיוק הבעיה איתם, הם כבר קצת יותר נדושים, הם כבדים יותר, הם המכוניות של אבא שלכם. בקיצור –  אתם רוצים אוטו של וינר אבל להמשיך להיות צעירים ויפים אאודי זה בדיוק בישבילכם!

הסיסמה של אאודי זה "קדמה באמצעות טכנולוגיה", אני אומר שכחו מזה, טכנולוגיה יש לכולם – תפרסמו סיסמה חדשה, משהו בסגנון – "רכב למנהלים צעירים ויפים" או "קדמה וסקסאפיל", זה כבר הרבה יותר טוב.

לסיום סיומת – הנה סרטון תדמית של היצרנית הגרמנית עם דיונות, נחשים וסלעים, מדהים. תהנו.

אאודי A7 ביבוא אישי, מוצעת אצלנו באודיסי – יבוא אישי בשלל דגמים והצעות משתלמות. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן