אאודי A7 – היצע מנועים

אאודי A7 ביבוא אישי הינה אחד הרכבים המבוקשים ביותר ע"י הלקוחות שלנו. מאחר וכך החלטנו לכתוב עליה קצת, להסביר קצת מה יש בה ולמה ליש לצפות. כתבה שניה בסדרה, והפעם – מנועים.

מנוע, ליבו החם של הרכב

בפוסט הזה אני רוצה לגעת בשני המנועים העיקריים שיש לאאודי להציע והטכנולוגיה שעומדת מאחוריהם, הלוא הם מנוע הבנזין והדיזל, ידידינו.

בנזין, FSI וכאלה..

את מנוע בנזין אטמוספרי הרגיל כולם מכירים, אז מה הסיפור עם המנועים של אאודי בעצם?

ובכן במנועים של אאודי A7 יש את טכנולוגיית FSI – הזרקת דלק ישירה, שזה אומר שאמצעות כמה להטוטים הנדסיים הדלק והאוויר מוזרקים ישירות למנוע בצורה שמאפשרת לו לשרוף פחות דלק בישביל לבצע את אותה העבודה וזה אומר קודם כל חיסכון בדלק ודבר שני פחות זיהום אוויר, שזה בתורו אומר שהרכב יקבל הנחות במס ממשרד התחבורה היקר שלנו. נהדר לא?

כמובן שזה לא הכל, כי אפשר לקבל את המנוע הזה ב TFSI! ונכון, לא טעיתם מדובר במנוע טורבו, שזה אומר שהוא שואב יותר אוויר באמצעות טורבינה ומפיק יותר כוח.

דיזל באסה?

היו ימים שמנועי דיזל היו רעשניים, מזהמים ונותנים חרא של ביצועים. אבל זה נגמר! מנוע TDI של אאודי (כן כן, טורבו דיזל) מצוייד באותה טכנולוגיה של הזרקה ישירה וכל הפטנטים מאפשרים לו לשרוף פחות ולהפיק יותר, כמובן בדרך גם לחסוך בדלק. מה גם שאאודי מציעה במנועים שלה גם את גרסת הבי-טורבו שזה אחד ממנועי הדיזל החזקים ביותר שיש היום לשוק להציע, עם לא פחות מ 313 כוחות סוס!

לסיכום צירפנו כאן סרטון הדגמה TFSI ואיך כל זה בעצם עובד.

אאודי A7 ביבוא אישי, מוצעת אצלנו באודיסי – יבוא אישי בשלל דגמים והצעות משתלמות. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן