מרצדס S קלאס (Mercedes S Class)

יבוא אישי מרצדס S החדשה – לאחר חודשים רבים של ציפייה – הדור החדש של מרצדס סי קלאס – נחשף באופן רשמי. ספינת הדגל המפוארת של מרצדס מהווה תצוגת תכלית של יכולות טכנולוגיות, נוחות, איכות ואסתטיקה. בזכות שימוש בחומרים מתקדמים, גוף המכונית קשיח ב-50% בהשוואה לעבר.

העיצוב של ה-S קלאס החדשה סולידי, כשהצללית דומה לזו של הדור היוצא והחזית (בעלת הגריל האימתני בגודלו) מזכירה את מתיחת הפנים לה זכתה לאחרונה ה- E-קלאס. ה-S קלאס, מציעה אינספור אפשרויות בידור, תקשורת, נוחות ופינוק (למשל, עיסוי במושבים שבעזרת כריות אוויר נועד לספק תחושה של טיפול באבנים חמות). מלפנים, מותקנים שני מסכים בגודל 12.3 אינץ' – האחד מתפקד כלוח מחוונים והשני כמרכז שליטה על המערכות השונות.

כל נוסע יכול לבחור את אמצעי הבידור שמתאים לו ללא תלות בנוסעים האחרים, לחבר את מכשיר הסמאטרפון שלו, או לשלוט על המסך האישי שלפניו. מאז ומתמיד, הצטיינה ה-S קלאס במערכות עזר ובטיחות. בין האלמנטים העיקריים ניתן למנות כיסוי בן 360 מעלות של מצלמות וחיישנים, המסוגלים לזהות סכנות ולבלום אוטומטית.

מערכת ראיית לילה מתוחכמת תדע לזהות סכנות בסביבה חשוכה, ולהציג את עצמה באופן אוטומטי על-מנת להסב את תשומת ליבו של הנהג. נוחות הנסיעה מצוינת והיכולת הדינאמית היא ברמה גבוהה מאוד ומשרה ביטחון. יחידות ההנעה נעימות, שקטות וחזקות. תמורת המחיר מקבלים מכונית מהטובות ביותר על הכביש, וסמל סטטוס שאין לטעות בו.

תצורות:

גרסה רגילה (4 דלתות) במגוון מנועים, גרסה ארוכה, גרסה היברידית ושתי גרסאות ביצועים מבית AMG.

מתחרים:

במוו סדרה 7, אאודי A8.

חולמים על יבוא רכב מרצדס S קלאס?

חברת אודיסי מספקת שירותי יבוא לרכבי מרצדס ללא דאגות ועם חיסכון של עשרות אלפי שקלים.

צרו עימנו קשר עוד היום לפגישת יעוץ.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן