יבוא אישי מארה"ב – ניסאן אלטימה

ניסאן אלטימה קופה, הרכב שמעולם לא הגיע לכאן מארצות הברית וחבל. הפוסט הזה הוא חלק מסדרת מאמרים על יבוא אישי של רכבים מארה"ב. כל ההסברים על התקינה, כל הדגמים המוצעים ובקיצור מבט על כל מה שעד עכשיו פספסתם, אבל אפשרי כעת ביבוא אישי מארצות הברית באמצעות אודיסי יבוא אישי.

ניסאן אלטימה – מקורות

אז למה ניסאן בכלל המציאה את האלטימה? ובכן כל יצרנית רכב מתכננת את הרכבים שלה לפי קהל היעד שאליו הם ממוענים, כך הם בעצם מנסים לתפור את המוצר שיתאים לשוק ובמילים אחרות שימכור כמה שיותר. האלטימה נולדה להמכר לשוק האמריקאי! ולמה זה טוב לשוק הישראל? ובכן רכבים אמריקאים, בשונה מאוד מהאירופאים, נמכרים לשוק ולצרכן שאוהב רכבים מאובזרים ולא רק יפים כך שהאלטימה שלא מיובאת מארה"ב אבל ניתנת ליבוא אישי מארצות הברית היא לא רק רכב יפה אלה מספקת אחלה תמורה למחיר שכן מדובר ברכב מאוד מאובזר.

אני יודע מה תגידו

רכבים אמריקאים זללניים!!! אויייי באמא שלכם… אתם כל כך תקועים בעשור הקודם!!!

נכון להיום האמריקאים מודעים לחשיבות של רכבים חסכוניים הרבה יותר מאיתנו, ביבוא אישי מארצות הברית ניתן לייבא היום רכבים חסכוניים להפליא ואל תשכחו שהיא למעשה מזרחית במקור. לצורך השוואה היא יותר חסכונית מטויוטה קאמרי, המתחרה המקבילה, כשהיא עושה 38 מיל לגלון!

משפחתית כוסית

בל נשכח דבר אחד נוסף, הניסאן אלטימה שאנחנו מציעים לכם ביבוא אישי מארצות הברית היא אומנם משפחתית (בגרסת סדאן) אבל מדובר ברכב יפה ובולט בעיצובו בקטגוריה שלו ובכלל. ואם כבר אז בגרסת הקופה היא אחד הרכבים הכי סקסיים שתמצאו בשוק עם תג מחיר של משפחתית. אולי זה מה שהופך אותה למלכת המכירות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. ניסאן אלטימה ביבוא אישי מארה"ב תיהיה להיט!

ניסאן אלטימה ביבוא אישי מוצעת אצלנו באודיסי – יבוא אישי מארצות הברית. אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן