שברולט קאמארו (Chevrolet Camaro)

שברולט קאמרו יבוא אישי – מכונית "שרירים" נוספת, המתהדרת בהיסטוריה ארוכה, בדומה ליריבותיה המושבעות – פורד Mustang ודודג' Challenger. הקאמארו הוצגה ב-1966 על מנת ליצור תחרות מובהקת למוסטאנג והצ'אלנג'ר, במשפטו המפורסם של מי שהיה בזמנו מנכ"ל שברולט: “…What is a Camaro? It is a small, vicious animal that eats Mustangs” והשאר זה היסטוריה.

הדור הנוכחי (הששי במספר) מתהדר בעיצוב יוצא דופן ומנועים עוצמתיים, המספקים שפע של ביצועים, לנוכח קריאות "וואו". אם צריך לסכם את מהות הקאמארו ניתן לומר שיש בה את כל המרכיבים שבנו את אגדת "האוטו האמריקאי" של ימי ילדותינו, מבלי כל החסרונות שהפכו את אותן המכוניות לשק חבטות של מבקרי רכב.

שברלט קאמארו אינה מיובאת לארץ ביבוא סדיר.

תצורות:

קבריולט (גג רך), קופה, 2 גרסאות ביצועים – 1LS, 1LT, 3LT, 2L, 2LT,  1SS, LT1, 2SS, ZL1  במגוון רחב של גימורים וביצועי מנועים. קיימות גם גרסאות במהדורה מוגבלת (מהדורת 45 שנה לקאמארו, מהדורת נושא לסרט Transformers ואחרות…).

מחיר שברולט קאמארו בארצות הברית:

גרסה מחיר בדולרים
1LS 25,000
1LT 25,500
3LT 31,500
1SS 37,500
LT1 40,000
2SS 48,500
ZL1 69,000

*חשוב לציין שהמחיר הוא בארה״ב וכאשר מייבאים לישראל ישנן עלויות נוספות אותם צריך להוסיף. למידע על מחיר בישראל השאירו פנייה ונחזור אליכם במהרה.

מתחרים:

נו מה חשבתם…?! פורד Mustang, דודג' Challenger, כמובן!

שברולט קאמרו יבוא אישי:

חברת אודיסי מספקת שירותי ייבוא לרכבי שברולט קאמרו ללא דאגות ועם חיסכון של עשרות אלפי שקלים. צרו עימנו קשר עוד היום לפגישת יעוץ.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן